9 Ağustos 2009 Pazar

Başlıyoruz.

Herşeyin bir başlangıcı var elbette. Bana da bugün kısmetmiş.

Sabah uyanıp sıkıcı bir yemek yeme faslının ardından gazeteye göz atmak için salonun baş köşesine kuruldum ve önce Sabah'ın insan kaynakları ekinden okumaya başladım.(Ne alakam varsa insan kaynaklarıyla..)İlk sayfasında bloglardan ve insanların bloglara rağmet ettiğinden falan bahsediyordu.Meğer benim başından beri birşeye tutmadığım hatta gereksiz dediğim blog olayından millet para kazanıyor üstüne üstlük iş bulup ev geçindiriyormuş.E hal böyle olunca bende olaya el atıp blog yazmaya başlayayım dedim.Maksat para kazanmak, iş bulmak değil.Hem çapım ne ki para kazanayım yada iş bulayım.Maksat eğlenmek,eğlendirmek, internet başında yapacak birşey bulamayıp oyunlara saldırma huyumu değiştirmek, burada güncel şeyleri yazmayı bahane edip güncel olayları ta
kip edebilmek..Bu listeyi uzatmak mümkün.
Gel gelelim zoruma..
Ne zorum vardıda yazmaya başladım öyle değil mi ?
Herkes yazıyor benim neyim eksik zihniyeti ve çenemi yormayıp parmaklarımı yorayım düşüncesi bu başlangıcımı yapmama ekten olan zorlar listesinde.Ha bir de okuduğum haberde yer alan istediği işe giren adamın hikayesini kıskanma durumu var ondan söz etmiyorum bile.Kim bilir beni de biri keşfeder.Her neyse yazılarıma bütün gevezeliğimle devam edeceğimi ve elimden geldiğince de her gün yazacağımın müjdesini verip hepinizi selamlıyorum.




yazımı okuyanlara bunlar da bonus..

Günün Sözü:

Gülümseyin.
Gülmek,dünyadaki en büyük kazançtır.Asla vergilendirilemez.
Hem maliyeti sıfırdır.
Hem de değerine pa
ha biçilmez.




svglr.
mrv.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder