30 Nisan 2011 Cumartesi

Ladies and Gentlemen.. This is Multitap !


Bayanlar baylar bir Multitap konserinin ardından sizlerleyiz..

Bir ay önce güzel bir Multitap konseri olsa da gitsek diye ona buna yakınırken, sesimi duyan bir iyilik meleği yardımıma koştu ve bugün kurtlarımızı döküp bir güzel eğlendiğimiz konserin müjdesini verdi. Bir ay önceden hazırlıklara başladık anlayacağınız. Bir ay bu, çabuk geçmez malum, ki geçmedi de. 3 hafta kaldı, 2 hafta kaldı derken son 5 gün diye geri sayıma başladık. 5, 4, 3, 2, 1 ve malum gün.

Sabah uyanınca ayılma faslının ardından, konsere saatler kalmasının mutluluğuyla havanın da nimetlerinden faydalanarak biraz alışveriş yapıp sonrasında da geceye hazırlanmak üzere yurda döndüm. Hazırlanmak dediysem de es geçmeyin, sahneye sanki biz çıkacakmışız gibi giyindik, kuşandık, süslendik. Hatta o kadar hazırlandık ki neredeyse konseri kaçırıyorduk. Neyse bu faslı kısa keselim ve gelelim esas mevzuya..

Anca yurttan çıkabildik ve taksiyle konserin gerçekleşeceği İndigo'ya doğru yol aldık. Gece bizim için 2 gibi başlasa da tahminimce saatler 1 buçuğu gösterdiğinde Multitap sahneye çıkmıştı. Gecikmeli de olsa yetişebilmenin mutluluğu ve kaçan parçaların burukluğu ile kalabalığı yararak en öndeki yerimizi aldık. Biz içeri girdiğimizde 'Duysun Karanlık'ın ortasında olduklarını fark edince dünyam yıkıldı (en doğru fiil bu, gerçekten sevdiğim bir parça çünkü) , yarısını yakaladığım için kendimi şanslı sayıyordum ki daha şarkıya eşlik edip tadını çıkarmaya başlayamadan çabucak bitiverdi ve tadı damağımda kaldı. 'Duysun Karanlık'ın ardından gecenin en eğlenceli dakikaları başladı. Biz ortama ısındık ortam da bize :) Böylelikle şarkılara eşlik etmek daha da keyifli bir hala geldi.. Güzelce eğlenmeye başlamışken birden Selim (bilmeyenler için Multitap'ın vokali olur kendisi) , kendini bir şeyler yapmaya mecbur hissedenler üzerine ufak bir konuşma yaptı (diyalog da diyebiliriz bence, dinleyicilerden ne de çok mecburi iş yapan insan varmış yahu:) ) ve o mutlaka dinlenmeli dediğim MFÖ coverı, 'Mecburen' Selim'in eğlenceli yorumu ve Multitap'ın o içi kıpır kıpır eden ritmleriyle kulaklarımızın pasını sildi. Eğlenmeye devam ederken mutlaka dinlenmeli dediğim ikinci cover Wonderwall başladı ufaktan.. "Today is gonna be the day that they're gonna throw it back to you ..." Çoğu insan için Wonderwall demek Oasis demekse benim için Wonderwall demek müthiş Multitap yorumu demektir.. Keyfim yerine geliyor hatta yerimde durmamak için hiç bir nedenim kalmıyor ve ben dans etmeyen insan dans etmeye başlıyorum.. (Bir yandan da içimden 'İşte buuu! Bu adamlar çok iyi' diye bağırıyorum falan bunlara girmeyeceğim ama :) ) 'Wonderwall'ın etkileri sürerken konser versiyonu ile ' Bir Şey mi Var?' (ya da Bir Sey mi War? bkz. TV-MULTITAP FLAS HABER http://on.fb.me/ms3PgE ) girdi devreye.. Sonrasında 'Çıbık'ın "so 80's" versiyonu , 'Battaniyem', 'Ben Hep Burdayım' , 'Full Depo' falan derken (sayamadığım parçalar da var) gecenin sonuna geldik bile :( .. Bu konser ya biz çok geç kaldık ya da biraz kısa sürdü bilemedim ama tek bildiğim yine eğlendim, yine eğlendim ve bir daha olursa da yine eğleneceğim.. Ne geceydi ama .. Mutluyum, mutlusun, mutlu... Olley :)

Tavsiye: Yaşam enerjiniz mi tükendi, monoton hayat sizi fazla mı gerdi? Yemeklerden önce ve sonra hatta yemek sırasında da açın Multitap albümünü dinleyin bakın bakalım negatif bir şey kalıyor mu hayatınızda.. (Ne? Kafayı mı yemişim.. Ne? Çok mu Pollyanna gibiymişim... Hiç de değil ! Dinleyin ve görün efenim :) )

Special Thanks to:

Vadi Gengüç : Ben her konser başını fazlasıyla ağrıtıyorum ve sen de her konser sabırla bana katlanıyorsun, başkası olsa yerinde çoktan resti çekmişti.. İyi ki varsın :)

Taçkın Bilal : Sen yok musun sen.. Sen, benim canımsın :) Samimiyetin için sonsuz teşekkürler.. İyi ki tanımışım seni ve iyi ki hayatımdasın.. Sen olmasan internette kime sataşırdım sürekli, kime dırdır edip kafasını ütülerdim :) (mininot: çok içme!)

Selim Siyami Sümer : Selim, vokal olarak ses falan tamam iyi hoş da, senin bu sempatikliğini ne yapacağız :) Multitap seninle güzel.. Seni izlemek bile çok büyük keyif :)

Sertaç Özgümüş : Multitap'ın özellikli bir müzik yaptığını savunanlardanım ve bu özel oluşun büyük payının senin sihirli elektronik samplelarında gizli olduğunu iddia ediyorum :) Ayrıca tam tersi tarafta olduğum için tek bir kare fotoğrafını bile çekemediğim için özrü bir borç bilirim efenim. Parmakların dert görmesin ..

Ali Cihan : Davulcuların makus talihini yenen ve sahnenin en dip köşesinden müziğini icra etmekten kurtulup, mikrofonu alıp şarkı söyleyen yegane insan :) Laf aramızda vokal olayını bayağı güzel kıvırıyorsun. Selim duymasın, 'Full Depo' sensiz olmazdı gibime geliyor. :) Çooook ama çok eğlendim yine bu gece de 'Full Depo' ile, sesine sağlık.. Gerçi vokalde iyi olduğundan çok çok daha iyisin davulda bu bir gerçek.. Önce bileklerine sonra da bagetlerine kuvvet :)

Seda Oktay, Gökten Doğan : Beni bu konser de yalnız bırakmadınız canım oda arkadaşlarım :) Sizi çooo..ook seviyorum..

Gülce Uyanık : Gülceciğim, seninle daha bir çok konserimiz olacak. İyi ki varsın canım, konserler seninle daha bir eğlenceli :)

Alişan Göksu : Sonunda gelebildin konsere.. Beni kırmadığın için ve sözünde durduğun için çok teşekkürler :) Gözde'ye selam :)

Multitap için sonsöz : Müthiş bir konserdi yine, yazıda da bahsettiğim gibi.. Hepimizin kulaklarına bahar temizliği yaptınız resmen :) Buna ihtiyacımız vardı gerçekten, arayı fazla açmayın.. Hepiniz iyi ki varsınız.. Hayatım, Multitap ile daha bir güzel, daha bir eğlenceli.. İyi ki tanımışım.. Çok seviyorum sizleri de, müziğinizi de.. Hem insan olup, hem de müzik yapmak zor iş bu devirde.. Her şey dilediğiniz gibi olsun..

Ah ah.. Bayağı içimi döktüm. Ohh rahatladım. Şimdi güzel bir uyku çekebilirim ama sanırım hasta oluyorum iyice.. Olsun. Multitap için değdi mi? Elbette değdi. Sorun yok.. Gün doğumu ile yastığımın ve yorganımın cazibesi tavan yaptı.. Herkese iyi geceler ve bol Multitaplı günler..

Son olarak ne diyoruz efenim: Multitap sevilir, Multitap dinlenir. :)

Multitap'ın Son Videosu : 'Duysun Karanlık'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder